torsdag 17 september 2009

Jaaa helg igen!!!!

Ja Jonas är ledig imorgon så ikväll känns det som helg. Härligt! Imorgon ska vi fixa lite ärenden och packa, för på lördag morgon bär det av mot Köpenhamn. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Det är Jonas föräldrar som bjuder med oss för att fira deras 30 åriga bröllopsdag.. Shit tänk 30 år, det är lååååång tid :-). Ska iaf bli jättetrevligt!
Igår var en hektisk dag först var vi på rytmik på förmiddagen. Noah har blivit så modig och kröp runt till alla och fram till "rytmikfröken" flera gånger för att fingra på hennes gitarr. En annan rolig sak som hände på rytmiken var att Noah ställde sig upp alldeles själv och stod en bra stund och där stod han och flinade stolt medan han spanade in sin kompis Inez.. Liksom för att säga "hahaha titta på mig jag kan också minsann" :-D. Efter rytmiken körde vi hem snabbt som bara den och Noah fick lite mat i magen innan vi småsprang ner till Lyckebo som är en förskola här i Ystad som vi skulle besöka. Det var väldigt mysigt och fint där, dock slår inget BUS. Vi satte upp oss i kö där iaf för även om vi inte får plats i feb så kan vi ju stå på överflyttning om vi nu inte skulle trivas med förskolan som Noah hamnar på. Nu har vi endast ett förskolebesök kvar och det är på tisdag på ett ställe som heter Möllan. Ska bli spännande och jag tror och hoppas att det kommer kännas bra där. Igår kom min syster hit på kvällen och sov över eftersom hon varit på kurs i Malmö. Skönt för henne att slippa köra ända hem till Kristianstad och Noah uppskattade det verkligen och skrattade som bara den när hon busade med honom.. Desto mindre roligt blev det när jag skulle lägga honom för då var han ju helt toppad...
Idag har vi varit på ÖF och det var skoj som vanligt. Nej nu ska jag titta på True blood reprisen eftersom jag missade början igår när Noahbusen vägrade somna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar