fredag 25 september 2009

Myskväll!

Just nu sitter vi i vår nya soffa som kom tidigare idag. Den är superskön och det känns verkligen som om vi valde rätt. Det blev sit down från Mio som segrade till slut. Jag gillade båda och hade vi bara haft större vardagsrum så hade vi nog valt den andra men nu är det som det är och den här räcker gott och väl. Både Jonas och jag kan ligga i den utan problem. Vi har beställt färgglada kuddar och nackkuddar till soffan också men de har inte kommit ännu, så jag väntar med att lägga in en bild tills allt är på plats.
Idag var Noah och jag på barnmottagningen för återbesök pga hans tidigare ev mjölkallergi. Han har ju ingen eksem längre så antagligen så tål han mjölkprodukter nu vilket är himla skönt. Vi blev iväg skickade för att ta lite prover eftersom Noah såg lite blek ut.. Kan vara för att han är förkyld och hostig men det kan visst också bero på järnbrist. Hoppas det inte är något allvarligt iaf. Förresten de vägde och mätte honom också och nu väger han 10700 g och är 76,5 cm lång (eller kort, för han hade visst inte alls vuxit mycket på längden, men han tar kanske ett skutt snart.).
Nej nu ska jag övertala Jonas att vi ska se en riktig filmklassiker som heter "Can´t buy me love" och den är från -88.. Alltså en riktig gammal goding:-). Han är ju då lite yngre än mig så det är kanske därför som han missat den ;-). Imorgon ska vi förresten till Malmö och kolla på en ny vagn.. Jippie!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    kul att soffan kom. fick ni svar från proverna?
    va ska ni ha för vagn? baby proffsen här istan ska ha riktigt bra kampanj visst imorrn på vagnar, kanske nåt. kan vinna vagnen man köper med... inte dumt... ha d gott. Kram

    SvaraRadera