tisdag 8 september 2009

Noah 11 månader!

Noah några dagar gammal

Noah 11 månader

Idag blir min älskade gullunge hela 11 månader. Jag bara tjatar men vart har den här tiden tagit vägen.. Blir nästan rädd för hur snabbt tiden går, snart har vi väl en 10-åring här hemma om det ska fortsätta i den här farten :-S.
Idag så skulle vi egentligen på lekträff till lekplatsen vid Saltan i Sandskogen men tyvärr var det någon som inte kunde och någon som var sjuk så den blev framflyttad. Istället gick vi ner på stan och träffade Jessika där. Blev lite shopping på HM bl a två par jeans till Noah. Vi hann även med en fika på Espressohouse innan Jessika skulle vidare.
Nu ikväll så var det träning på Yes med Pernilla som stod på schemat... Jag har ju inte tränat på drygt 1 1/2 år så lite orolig för hur jobbigt det skulle bli var jag ju. Väl där så var det döskoj och det var riktigt bra musik till passet.. Åh nu känns det som om jag vill träna hela tiden, men jag får väl vara glad om jag hinner med två ggr i veckan i allafall :-). Kommer nog inte kännas lika skoj imorgon dock..... snacka om träningsvärk, blir glad om jag kan ta mig ner för trappan :-).

2 kommentarer:

  1. åh! grattis till noah! men tänk ändå vad han är sig lik...;)

    det går säkert bra att bara dyka upp.
    det brukar ju aldrig vara så många just första gången/ggrna. vi kan tyvärr inte komma i morgon. ska till sjukhuset i lund med inez på en lite avancerad undersökning.
    först tänkte jag att vi skulle gå (för vi ska inte vara i lund förrän 1.) men sen kom jag på att hon blir så himla trött efter vi gjort ngn aktivitet med barn och så. har varit på babycafe nu 2 ggr/2 v. och varenda gång har hon vägrat att äta efteråt, vid lunch...bara velat sova direkt. och det blir ju samma tid med rytmiken. OCH - dit jag ville komma var att hon får inte sova innan hon ska på undersökningen i morgon. så, vi tänkte satsa på att hon får vila länge och sent i morgon fm. så hon inte somnar förrän vi kommer dit...lång utläggning, men DÄRFÖR får vi helt enkelt missa i morgon. synd! för jag har verkligen längtat dit. och erik skulle följt med, men...sen ska vi dit! VARJE gång!;) hoppas ni får det kul och att det kommer fler! du får gärna hälsa att vi kommer veckan därpå! kram från oss

    SvaraRadera
  2. Grattis till noah!!! tiden går, jag vet!!
    ska snart lämna wilmer på dagis, han sover i vagnen, gillar inte o lämna han sovande, dock inte gjort d innan men känns fel o inte få säga hejdå till han!!! nåja, kort dag pappa hämtar kl 17. ha d gott. kram

    SvaraRadera