måndag 14 september 2009

Ny vecka nya tag....

Lite tjurig..

Noah ber till gudarna ;-)

Sov så gott..

Den fina mjuka tröjan från meandi



Idag har jag haft en mysig dag med Claudia... Det behövdes verkligen! Vi var och fikade på Hartmans medan våra små pågar låg och sov så gott i sina vagnar. Skönt och bara kunna sitta och slappna av och äta i lugn och ro och framförallt hinna prata. Sedan gick vi in om en sväng på H&M och där hittade jag en jättefin höst/vinter jacka åt Noah men jag köpte inte den. Ska fundera ett tag och kanske man kan åka in en runda till Malmö en dag och kolla där också. Jag tycker att det är jättesvårt med ytterkläder åt Noah nu till hösten och vintern.. Vad behöver man och hur mycket och hur tjockt osv... Var ju så lätt förra höst/vintern när han bara låg i sin vagn och hade det varmt och skönt. Idag hämtade jag ut hans nya fina tröja från meandi också och den kommer ju lätt att bli en favorit.. Jaja hos mig då alltså för Noah struntar ju i vad han har på sig ;-). Nej nu ska jag kolla runt på nätet en stund innan det börjar något som heter "Sveriges fulaste hem" på tv3.. Dessutom så har Mat-Tina ett nytt program på fyran som också verkar skoj.. Jag får nog titta lite på båda två :-). Ha en mysig kväll!!!




3 kommentarer:

  1. Tack själv vännen för idag! Det var roligt, skönt att slippa stressa och bara strosa och prata tjej-snack ;). Kan du maila bilden du tog av Colin? Kraaam/ Claudia

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag.. Ville eg lägga in den här men du har ju inte fått godkänna den;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  3. hej kikar in bara,och säger hej..vilken fin basker din son hade..kram/eva

    SvaraRadera