onsdag 30 september 2009

Onsdag..

Idag har vi varit på rytmik sedan var vi hemma om så Noah fick lunch och sedan begav vi oss ner mot stan för jag hade en del ärenden att utföra. Det var tänkt att Noah skulle somna men det vägrade han ju göra. Vi hann gå till banken, H&M, Unos och sedan gick vi till Bon apetit där jag åt bakad potatis.. ja Noah också för han hade ju fortfarande inte somnat :-). Allra sist gick vi till en skobutik som ska slå igen snart och de hade 50% på alla skor och stövlar :-). Jag hittade två par skor och ett par snygga stövlar.. Vilket klipp jag gjorde :-). Noah tyckte nog skobutiken var trist för där somnade han äntligen i allafall :-).

Fy sjutton vad kyligt det har börjat bli nu på morgnarna, eftermiddagarna och kvällarna.. Bara mitt på dagen som man kan sitta ute och njuta av den sista sensommarvärmen.. Åh vad jag kommer att sakna sommaren :-(. Något positivt med hösten är i allafall att mina favoritserier börjar.. Ikväll börjar äntligen Greys.. Som jag har längtat. Dock så är jag så tråkig att jag kollat lite på vad som ska hända i det här avsnittet och det blir sorgligt kan jag lova :-(. Innan Greys är det True Blood dvs om Noah har somnat då.. Han sov ju ganska så sent idag så det kan bli spännande att se.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar