torsdag 23 april 2009

Härlig dag!


Vilken slapp dag jag haft idag! Först och främst sov vi ända till kl halv nio!! Så skönt det var. Medan Noah sov middag efter lunchen satt jag på uteplatsen och solade... Härligt men tyvärr ville han inte sova så länge så jag fick gå in igen efter knappt en timme. Nu i eftermiddag har vi varit på lekplatsen mittemot och Noah har fått gunga för första gången. Det verkade som han tyckte det var skoj och jag hade såklart med mig kameran och fotade som bara den. Noah vet oftast precis vad som gäller när jag tar fram kameran.. då lägger han upp värsta smajlet.. hihi sådan mor sådan son är det säkert de som tänker nu :)

Igår var jag inte riktigt lika slö jag ,hör och häpna, gick till rytmiken och det tog faktiskt inte alls lika lång tid som jag trott ( fast jag gick ju iofs väldigt snabbt). Det var perfekt för Noah passade på att sova förmiddag då. Efter rytmiken gick vi till Ohlssons bassar och tittade och handlade litegrann.. bl a plastglas till "the happening" på lördag.. tänkte att det kan ju vara ganska skönt i och med att vi är ganska många och så är det bara till att slänga dem sedan på natten (jag hatar nämligen att vakna till värsta röran dagen efter, mår jag inte redan dåligt så gör jag det då). Jag shoppade även till Noah igår, oväntat ;), och så köpte jag en ram till fotona så nu hänger de här på väggen så fint :).

Förresten Noahs andra tand har tittat fram nu, nu går det undan som bara den. Dags att köpa tandborste till min lille älskling.

Igår kväll såg jag på Greys... usch vad jag blir deprimerad av den serien nuförtiden och ändå kan jag inte sluta att titta på den.. Vill ju inte att någon ska dö och allra helst inte den här personen.. snyft snyft :(

Nej, nu väntar jag bara på att Jonas ska komma hem sedan ska vi gå och handla till på lördag..Längtar efter att få träffa alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar