lördag 25 april 2009

Paaaarty!!!!!


Tjohoooo... Ikväll är det äntligen dags för min utlovade tjejfest. Pratade om den redan förra våren när jag var gravid. Vi blir mellan 12-15 tjejer som ska snacka massa tjejsnack, blanda goda drinkar, dansa och bara umgås och ha skoj sedan bär det av till Lite mer för fortsatt dans. Vissa av tjejerna träffar jag alldeles för sällan, vet inte vad det beror på för egentligen bor vi inte så långt ifrån varandra och vi har alltid skoj när vi ses och vi säger varje gång "vi måste ses oftare", och ändå blir det aldrig så. Konstigt och tråkigt:( Men ikväll ska vi ses:). Får se om det blir några foton som jag kan lägga in här imorgon;) Jonas har burit upp en massa halvdruckna spritflaskor av alla dess slag från källaren, som han tyckte att vi kunde dricka upp... nåja får se hur det blir med det.
Just nu är Jonas med Noah på stan och fixar födelsedagspresent till sin syster som vi ska fira imorgon. Det är perfekt för nu har jag kunnat fixa och förbereda här hemma litegrann. Jag ska även försöka hinna sola en liten stund. Nej nu får jag gå och kolla i min garderob.. har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar