onsdag 8 april 2009

Så var det kväll..


Såja nu har man lite lugn och ro.. Jonas har precis gått upp för att natta Noah.

Idag på ÖF var det väldigt trevligt. Precis lagom många mammor, pappor och barn var vi. Till fikan hade de bakat en väldigt god brownie med glasyr, grädde och ett godisägg på.. mums :)

Det var kul att träffa Josefin & Alva, var ju ganska längesedan nu. Anna W var där en liten stund och jag fick kläderna jag beställt av henne. Noah fick en jättefin brun t-shirt med en turkos vespa på och Esmeralda ska få en jättesöt rosa tunika med en kossa på. Noah var såå trött när vi gick hemåt och han somnade nästan bums i vagnen. Vädret blev ju mycket finare nu i em så jag satte mig en stund i Norra promenaden och njöt av våren. En gammal herre med en söt liten hund kom fram och började prata med mig. Han berättade bl a att han och hans familj hade räddat en massa barn som kommit med gummibåtar från Tyskland 1945.. Kul med folk som tar kontakt och börjar prata trots att man inte känner varandra.. det är ju faktiskt inte så vanligt. Tänk så många spännande historier många äldre människor har att berätta :)

Vi var faktiskt och handlade litegrann också nu i kväll men det var antagligen alla andra i Ystad också... suck får nog handla resten en annan dag. Jag hade tänkt inhandla en mörkare toning till mitt hår men vet inte riktigt vilken, vill ju ha ungefär samma nyans som mitt löshår. Får nog kolla på det i lugn och ro när inte Jonas och Noah är med.. de har ju inte tålamod till sånt :)

Efter sin kvällsgröt fick Noah ta ett bad i vasken i köket.. såg ganska kul ut.. alltså han grisar så himla mycket så idag fick han sitta i bara blöja och haklapp och äta :)

Ikväll är det hockey igen så nu är det inte Greys heller... åhhh blir så trött på den här sporten varför ska den alltid gå i första hand.. blääää!!! Hoppas det går ngn film som man kan se ist.

Nej nu ska jag lägga in bilder sedan blir det soffan:)


3 kommentarer:

  1. Kul att du oxå entrat bloggvärlden, min ligger lite på is har varit dålig på att uppdatera! Men det ska bli kul att följa din och se vad ni har för er om dagarna! :-) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh vad skoj... min första kommentar:) hihihi..Kraam

    SvaraRadera
  3. guu va fin han blev i tröjan...!=))

    SvaraRadera