torsdag 16 april 2009

Trött,trött & trött...


Jaha så fick jag inte ordentlig sömn i natt heller.. Noah fick komma över i vår säng redan vid 23.00.. tur att Jonas sov på soffan annars hade han nog varit trött som bara den när han skulle jobba idag. Noah var orolig hela natten och jag vet inte hur många gånger jag fick amma honom.. iaf var det fler gånger än när han var nyfödd. Suck.. vad är det som händer.. är det tänderna som gör honom så orolig och så olik sig själv? Kl 07 gick det inte att sova längre... ska det vara så här nu? Jag är ju bortskämd med att få sova till 08 iaf.

Vi var på barnmottagningen idag och två läkare tittade på Noahs höfter. Båda två tyckte att de såg bra ut och att det absolut inte var något konstigt med dem... SKÖNT! De lyssnade på hans hjärta och på hans lungor och tittade i öron och hals, allt såg bra ut :) Noah var jätteduktig.

Nu ligger min lille pojke här bredvid mig och sover.. han ska egentligen inte sova nu men han var så trött att det inte var lönt att försöka ge honom gröt.. han får sova en stund nu och få gröt sedan innan han ska lägga sig på "riktigt ".

Vi har precis ätit en lätt middag härhemma, (det blev stekt bacon, ägg och en sallad på tomater, avocado, rödlök och balsamvinäger... mums) och nu sitter vi och slappar.. Ikväll är det äntligen Lipstick Jungle.. JIPPIE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar