måndag 27 april 2009

Vilken lyckad helg!!!


Tjejfesten i lördags blev lyckad och jag mådde faktiskt ganska ok igår:) Vi var 13 st glada tjejer här hemma... Det blev mycket skratt, snack och fotograferande och en och annan drink ;). Väl ute var det inte lika skoj.. inte så många jag kände och det var allmänt jobbigt bara.. suck jag som brukade älska att gå ut innan. Har jag gått och blivit gammal????

Igår var vi i Malmö på Lilla torg där vi blev bjudna på mat av Jonas föräldrar eftersom Johanna fyllt år. Jag åt vitlöksgratinerad hummer och grillad oxfilé och det var riktigt gott. Efter maten körde vi hem till Johanna och åt världens godaste prinsesstårta med rosa marsipan.. det ni :). På vägen dit körde vi förbi Zlatans hus... åh jag vill bo där.. Det är riktigt fint! Väl hemma igår kväll så var jag sååå trött. Somnade som en stock efter Nip/Tuck och vaknade inte förrän halv sju när Jonas gick upp. Noah och jag tog sovmorgon idag och sov till halv nio.. lyx!!

Idag var vi en sväng nere på stan och shoppade litegrann. Jonas mamma var snäll och tog hand om Noah under tiden jag provade kläder:). Noah fick också en del nya kläder idag och de var så himla fina, bl a en turkos solhatt, två par kortbyxor och en pikétröja. Lägger kanske upp bilder på det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar