tisdag 21 april 2009

Kusinbesök!


Jaaa idag kunde jag äntligen hämta fotona på Noah. De var jättebra förutom en bild som är sådär. Tycker inte alls att Noah är sig lik men jag köpte till en extra bild så jag byter kanske ut den andra innan vi ramar in dem. Idag har Susanne och kusin Esmeralda varit och hälsat på. Alltid lika trevligt! Vi gick en sväng på stan och shoppade lite barnkläder (vad annars) och sedan köpte vi med oss fika hem. Noah fick en kasse med kläder som varit Esmeraldas.. trevligt:) Känns ju som han vuxit ur de flesta av sina kläder nu så nu får man köpa på sig lite i stl 74/80.

Nu ligger lilemannen utslagen här i soffan bredvid mig.. han e så söt så jag nästan måste pussa på honom.. men nej det ska jag inte göra. Han behöver sin vila nu efter kusinbesöket.

Idag är det tisdag och det betyder Desperate housewives ikväll.. hurra!!

Vi försökte förresten starta min bil igår med startkablar... men icke, den ville inte alls. Så nu blir det till att stanna hemma i Ystad tills den blivit lagad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar