tisdag 7 april 2009

Jaha då var det dags att träda in i bloggvärlden..

Har funderat på detta ett tag och ikväll när jag satt uttråkad i soffan (att Desperate housewifes var inställt pga av hockey!!!! För jäkligt rent ut sagt att sabotera min tisdagskväll..) så slog jag slag i saken. Får se hur det här går, jag är ju ingen stjärna på datorer och allt vad det innebär.. lär väl bli en del frågor till min sambo :)
Nåja här sittter jag och skriver mitt första inlägg. Det är väldigt lugnt och skönt för tillfället. Noah sover gott och förhoppningsvis gör han det hela natten men tvivlar på det. Min lille pojke håller nämligen på att få tänder och det är inte alls roligt tycker han. Han fick en panodil innan jag lade honom så hoppas det hjälper litegrann iaf.
Vilket underbart väder vi haft idag. Vi gick ut vid halv ett och var sedan ute hela eftermiddagen.. som vanligt gick vi neråt stan.. märkligt det där att vi nästan alltid hamnar där ;). Jag shoppade lite kläder åt Noah och köpte stark sytråd som jag ska använda till att sy fast clipsen i mitt nya löshår.. får se hur det går :). Har aldrig haft löshår tidigare så ska bli spännande att se hur det blir. Nej nu ska jag se om jag lyckas lägga in några bilder också sedan får det nog bli sängen snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar