fredag 15 maj 2009

Härlig dag!

Idag har Noah och jag ätit lunch med Jonas på stan.. mmmm det var gott! Skönt väder idag men inte så himla varmt, hoppas på lite varmare väder snart. Nu sover Noah och jag ska göra mig iordning för att bege mig iväg på after work/smyckesvisning (inte för att jag jobbar men iaf:)) till Michelle. Har fortfarande inte varit i deras "nya" lägenhet så det ska bli skoj. Sedan blir det nog en skön kväll hemma med lite vin (får ju smaka på vinet vi fick av Jonas föräldrar). Älskar helger!!!

2 kommentarer:

  1. fick ett mejl idag att den ar såld=( Typiskt!
    Ja då har den gåstolen varit med om mkt=P Annars får du passa på att köpa en på babyproffsen nu för jag har hört att dom har en för 399kr.=)

    SvaraRadera
  2. njut av vinet och ha en trevlig helg! din kommentar försvann från min blogg.. vet inte hur det gick till, men det är sant som du skriver. vad gör det att man inte har ett enda foto på sig själv när man har 20000 på sin fina Lilla!?;)

    SvaraRadera