onsdag 13 maj 2009

Mammafika!



Idag har vi varit hemma hos Johanna och hennes lilla Ebba. Jag gick dit med Noah i bärselen.. usch vad tung han börjar bli. Det var verkligen jättekul att träffa alla mammor och barn, det var ju så längesedan nu. Barnen tyckte det var skoj men de blev lite trötta en efter en. Noah prövade Ebbas fina rosa gunga... han tyckte den var skojig så nu får vi kanske kolla om vi hittar något liknande fast lite mindre rosa och "prinsessaktigt" annars går nog inte Jonas med på det :)
En hemsk sak igår var att jag var inne på youtube och kollade lite. Plötsligt råkade jag hamna bland filmer som var till minne av bebisar som hade avlidit när de var väldigt små... usch det var såå hemskt och tårarna bara rann på mig, har aldrig sett något som varit så hemskt och sorgligt. Sedan stod jag bara och grät när jag skulle borsta mina tänder och jag var tvungen att titta på Noah, där han låg så fint och sov i sin säng, en lång stund innan jag kunde somna. Hur kan livet vara så grymt??? Hädanefter ska jag vara så tacksam och glad för allt jag har, helst Noah såklart. Han är vårt lilla underverk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar