måndag 25 maj 2009

Sjuklingen...

Noah har blivit sjuk. Det började i lördags kväll med 39,5 graders feber, under natten blev det inte mycket sömn och igår kväll kom värsta förkylningen och hostan... åh min lille stackare. Så nu har vi knappt sovit något på två nätter. Hoppas att det går lite bättre inatt. Under helgen som gått har vi bl a hunnit med ett Bo Ohlsson besök, grillning hos min bror och hans familj och så var Sandra här en kväll och hälsade på. Jag blev lite sur för att Erik åkte ut från Robinson, skulle ju varit Nina eller Ellinor som fick åka den här gången. Jaja nu hoppas jag på att antingen Anna eller Jarmo vinner.
Nej nu får jag återgå till Noah här som inte alls är nöjd för tillfället... fick bli lite fruktpuré till kvällsmat idag efter att han bojkottat den vanliga maten.. jaja det viktiga är ju att han får något i sig tycker jag.

3 kommentarer:

  1. åh, stackars plutt!!!:( hoppas han blir kry snart...kram till er

    SvaraRadera
  2. vi går på babysim i oxie. instruktören där var iväg på kurs för att få ha babymassage. hon behövde ha praktik på det och samlade några från simgruppen. så, vi får gratis massage 5 ggr. kostar annars typ 1000 spänn och det hade man ju inte gett...:O dessutom gick vi ju i bvc-gruppen, så man KAN ju redan...(hinner dock aldrig göra det tyvärr) lite svårare nu än innan då Inez bara vill krypa runt...;)

    SvaraRadera
  3. Mmm jag vet man skulle gjort det när dom var nyfödda. Liadant att jag har sån gipsavjutning, det skulle man oxå gjort då men har inte gjort det än så funderar nästan att vänta på hans ett årsdag eller nått=P Jag kan ta och berätta för dig att det var inte det enklaste att göra avtrycken med en sprallig theo! haha!

    SvaraRadera