måndag 4 maj 2009

Oj det blev visst ett litet uppehåll!!


Ja så kan det gå ibland. Har varken haft tid eller ro för att skriva ngt inlägg på typ en hel vecka. Men nu ska jag försöka bättra mig. Har hänt en del sedan sist, men mest nu i helgen. I lördags var vi på bröllop i Simrishamn. Noah var med och han var verkligen jätteduktig hela tiden. Jag var lite orolig över hur det skulle gå men han skötte sig exemplariskt och var verkligen en liten solstråle hela tiden och han satte nog många hjärtan i brand ;) Han är ju en liten "flirtis" :). Bröllopet var verkligen jättefint och vädret kunde ingen klaga på, det var så soligt och fint hela dagen och kvällen. Bröllopsfesten hölls i en stuga som låg ända nere vid havet-vilken utsikt!!! Ja det var verkligen trevligt... synd att man inte får gå på bröllop oftare det är ju så kul :).

Igår var jag med Noah på 1-årskalas hos Fanny. Noah tyckte nog det var kul att träffa en massa barn trots att de är lite äldre än honom, och Anna bjöd på en massa goda kakor och tårtor.. mums!!!

Idag vaknade Noah halv åtta men somnade om till klockan tio!!!!!! Helt galet men antar att helgen tagit på krafterna... nu ligger han dessutom och sover igen den lille sötnosen. Idag tar vi det bara lugnt härhemma, faktiskt skönt att det inte är soligt idag och att man inte känner att man måste gå ut. Imorgon ska vi till barnmottagningen och läkaren ska titta på Noah och vi ska prata om hur det blivit med hans utslag och om det kan vara mjölkallergi eller inte. Jag hoppas verkligen att han kommer att växa ifrån det om det nu är mjölkallergi han har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar