fredag 22 maj 2009

Rosor och en liten titt på Noahs rum!


4 kommentarer:

  1. Hans rum ser ju jätte fint ut=)

    SvaraRadera
  2. Hann ju inte se slutresultatet men det blev ju superbra! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint rum han fått. Sover han där på natten nu? Vi tänkte tapetsera om och inreda Olivers lilla rum till hösten. För tillfället får han sina två tänder i överkäken så han är inte nöjd förrän han ligger hos mig...så jag får ligga som ett kvastskaft hela natten..hihi..
    När Kevin flyttade in på eget rum, det blev ju inte förrän han var 3 år eftersom vi renoverade, kändes det lite som att klippa navelsträngen igen..hihi..nä men det blev så tomt...

    Kram på er!!
    Sophie

    SvaraRadera
  4. Tack Pernilla och Johanna.. ja jag blev nöjd men det är inte riktigt klart ännu.
    Ja du Sophie.. De första två nätterna sov han där men sedan blev han sjuk och är det ännu så nu sover han hos mig i sängen och Jonas får ligga på soffan... han är så gnällig och gråter mycket. Ska till doktorn idag och kolla upp honom. Hahaha.. vet precis hur det känns att dela säng med en bebis.. Noah ligger helst på tvären med sina fötter rakt in i min mage ...skönt!!!
    Kram på er

    SvaraRadera