tisdag 19 maj 2009

Picknick!


Idag har vi varit på picknick vid en lekplats med bl a Anna W. Det var jättemysigt och helt underbart väder... Noah gungade på två olika sorters gungor och han tyckte det var skoj att träffa en massa barn. Vi var hemma igen vid halv två och då hade Noah somnat i vagnen och sedan sov han ända till fyra!!!! Snacka om att vara trött:). I eftermiddag satt jag och sökte på google på Greys eftersom Anna berättade att hon sett sista avsnittet för säsongen och jag blev ju så himla nyfiken att jag blev tvungen att kolla upp det. AAAHHHHHH fy sjutton vad hemskt det kommer att bli... jag ska ladda upp med näsdukar och Noah måste ha kommit i säng så att jag kan sitta helt ostört och se det, antagligen med Jonas bredvid mig som tröstar medan han förmodligen säger.. men gumman du ska ju inte se på sånt du vet ju hur ledsen du blir...

1 kommentar:

  1. Ja men jag har ju sagt till dig att inte se sånt;-)

    SvaraRadera