tisdag 28 juli 2009

Tandläkarbesök :-(

Titt-ut!!!

Sötnos :-)

Äter själv..

Nybadad

Usch idag har jag varit hos tandläkaren och fått ett hål lagat... Jag hatar verkligen ljudet av borren, det är som om jag bara ligger och väntar på att det ska isa till i hela tanden trots att jag alltid får bedövning när de ska göra något sådant. Idag blev jag dessutom alldeles yr i huvudet när hon borrade, hela huvudet vibrerade kändes det som.. helt sjukt. Nu är det i allafall skönt att det är gjort men det tråkiga är att jag ska dit nästa tisdag också för att få lagat ett hål i en visdomstand.. dessa jäkla visdomständer.. vad ska de vara bra för???

Nu är allt packat inför morgondagen. Jag ser riktigt fram emot det.. det ska faktiskt bli jätteskoj. Det blev två överfulla IKEA kassar ( såna blåa) och två stora papperspåsar och ändå har jag inte hunnit ut i garaget och tittat, får ta det en annan gång. Hopps nu verkligen att det blir något sålt. Jag har priser från 2 kr -40 kr.. så det är verkligen inga dyra saker. Jag räknade ut att om allt hade blivit sålt för det pris jag satt så hade jag fått in 2800 ungefär. Nu tror jag ju inte att det går riktigt så bra så jag får nog vara nöjd om jag tjänar 700-1000 kr i allafall. Det jag kommer att sälja är ljuslyktor, lite Noah kläder, några väskor, skärp, toppar, linnen, kjolar, klänningar, shorts, byxor, oanvända bh:ar och sedan har jag en del av Jonas kläder också, mest pikétröjor.
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och börja på en ny bok, får se vilken det blir. (Skulle förresten köpa Alla var där idag men tyvärr fanns den inte i bokhandeln.)

2 kommentarer:

  1. hejsan!!

    håller med om tandläkaren, hatar det, hatar borren, blä, har du haft loppis? gick d bra??? vilka fina bilder på noah, han e så underbart söt.!
    ha d gott. kram

    SvaraRadera
  2. Ja vi stod på ÖP torget i ons men det gick sådär sålde endast för 400 kr men vi ska stå en lördag ist för då är det mer folk.
    Tack tack ja oftast blir han himla bra på foton... han ler så fort jag tar fram kameran :-)
    Kraaam

    SvaraRadera