söndag 4 oktober 2009

1 år sedan BF..

Herregud vilken kula.. Detta är på natten den 7 okt bara några timmar innan vi åkte in till BB, värkarna var igång rejält.. ajajaj vad ont det gjorde.

Idag är det på pricken 1 år sedan jag hade BF med Noah.. Nu väntade han ju iofs 4 dagar med att komma så hans födelsedag är ju den 8:e, men trots det så känns det som en speciell dag idag. Jag kommer ihåg att jag var så inställd på att jag skulle (läs: ville) föda just den 4:e att jag stod och trampade på en sådan trampemaskin och hade värsta partydansen för mig själv kvällen innan :-). Dock så blev det ju ingen tripp till BB dagen efter men det kom iaf en slempropp (ursäkta alla ni som är lite äckelmagade;-) ). Jag minns verkligen allt som om det var igår.. Usch jag vill inte att tiden ska gå så här snabbt :-S...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar