tisdag 6 oktober 2009

Ny tid..

Fick en ny tid hos Marit Lasson nästa onsdag så nu hoppas jag att inget missöde inträffar.. Noah ser bättre ut idag så om en vecka är förhoppningsvis alla spår av smällen borta.
Idag har vi haft en lugn dag. Noah och jag har tittat på Djungelboken ( ja ok Noah såg väl inte så mycket det var mest jag), varit ute en sväng på lekplatsen och när Jonas kom hem så bar det iväg för att hämta en supersöt gunghäst som vi köpt åt Noah och efter det blev det handling på Willys inför lördagens kalas. Har precis kollat på Desperate housewives och nu väntar sängen för imorgon ska jag vara på ögonkliniken med Noah redan klockan 09 :-(. Ska förresten fota hans rum och lägga ut bilder men det får bli en annan dag. Sov så gott!!!

2 kommentarer:

  1. Har varit jättemysigt :)

    Dom besöken har varit lugna innan, har också sovit igenom dom men nu börjar det blir jobbigare. Får hoppas det är bara denna veckan!

    Kul med bilder från Noahs rum, behöver lite inspiration :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Så det löste sig med Marit? Skönt ju! Känner du för det så kan vi ju ta en promenad mitt på dagen en dag med barnen! Hoppas allt är bra med er! Kram Marie

    www.mariehenriksson.blogg.se

    SvaraRadera