måndag 26 oktober 2009

Saknar.....


Sitter i soffan och känner mig helt dö i kroppen efter ett hårt träningspass.. Undrar hur det kommer kännas imorgon? Usch känner inte alls någon motivation till träningen längre.. Det kändes kul de först gångerna men nu är det bara pest och pina.. Får hoppas att det blir roligt igen för annars lär den här kroppen aldrig återfå sin form som den hade för en del år sedan... ok den var ju inte perfekt då heller men ganska mycket mer muskler och mindre putmage:-). Åh tacka vet jag hästar och ridning... synd att det är så tidskrävande annars hade jag velat syssla med det några dagar i veckan. Ingen träning slår lite stallarbete, ryktning, mockning och en ridtur på det... Åh vad jag saknar det :-(. Undrar om livet någonsin kommer bli lika problemfritt och underbart som det var när man var en 14-15 år??? Ok lite problem hade man väl då också antar jag men om man tänker tillbaka så var det ju inga stora saker :-).

Ps. Imorgon ska jag hälsa på på ett ställe men mer kan jag inte säga ännu :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till idag! Själv har jag också fått ändring på jobbet....så nu går tankarna här också! Snackar på torsdag! Kram

    SvaraRadera