lördag 3 oktober 2009

Lite tid över...

En gammal partybild på mig och min fina vän Claudia

Har inte hunnit blogga varken igår eller tidigare idag... Haft fullt upp med andra ord. Igår var jag och Noah på 1-års kalas hos Olle. Det var jätteskoj och mysigt. Stannade där hela eftermiddagen och sedan när vi kom hem så var det bara för mig att börja fixa mig iordning inför middag med min akollegor. Vi var först hemma hos Sussie-mysigt! Vid 20 tiden begav vi oss till Bryggeriet där vi åt och drack gott. Kvällen blev inte sen för min del och jag var hemma strax efter 23 och tur var väl det för kl 06 i morse så var det en liten krabat som absolut inte ville sova längre.. Jonas fick lite sovmorgon eftersom jag ska få det imorgon så jag och Noah gick upp och började fixa det sista i hans rum och när Jonas steg upp så hjälpte han också till. Jag blev väldigt nöjd med slutresultatet.. Nu fattas bara två små vita stolar till hans blåa bord och några gröna förvaringslådor från IKEA(hoppas nu att de finns kvar i den färgen också).

Ikväll blir det tjejmiddag i Borrby och det ser jag framemot.. Inte så ofta vi träffas så det ska bli jätteskoj. Senare är det tänkt att vi ska till Litemer och dansa. Imorgon väntar en välbehövd sovmorgon och sedan ska jag baka en tårta för min mamma och hennes sambo kommer och ska fira Noah som fyller 1 år på torsdag- stora killen nu ju!!! Nej nu måste jag fixa mitt hår innan det är dags att köra. Skriver imorgon om hur det gick ikväll :-). Ha en mysig lördagskväll allihopa!!

2 kommentarer:

  1. ..tycker jag ser lite trött ut i ögonen hihi/Claudia

    SvaraRadera
  2. Nej du är jättefin... Igår var det nog jag som såg trött ut ;-)
    Kraam

    SvaraRadera