tisdag 13 oktober 2009

Tisdag!

Detta är ett av 6 månaders fotona som Marit Lasson fotat..

Lugnet råder härhemma.. Börjar misstänka att Jonas somnat uppe hos Noah för han har varit där uppe i över en timme nu.. Det brukar ta kring 30 min att natta honom. Jaja jag klagar inte utan sitter här och njuter och snart börjar "Hemmafruarna" :-). Tänkte lägga in bilder på Noahs rum men såg att de tyvärr blivit helt suddiga så jag får ta nya imorgon.. Hoppas det inte hänt något med min kamera bara, jag tycker att den har börjat ta så dåliga bilder på sistone:-(. Idag har vi haft en mysig dag. I förmiddags var vi bara hemma och mös och efter lunch gick vi ner på stan för att hitta present åt Susanne som vi ska till på lördag.. Det var inte det lättaste men hon kan ju alltid byta om hon vill. På vägen hem träffade vi min gamla klasskompis Stefan och hans två barn och hund och vi sällskapade bort till lekplatsen vid oss så barnen fick leka en stund och vi snacka-trevligt! Tjohooo imorgon ska vi till Marit för att fota Noah.. Tiden blev ju uppskjuten för att han slog sig förra helgen men nu ska väl inget hända innan imorgon hoppas jag :-). Åh... längtar redan efter att få se hur de blir.. Varför kan man inte få se dem direkt och slippa vänta i flera veckor, sådant har jag verkligen inte tålamod till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar