torsdag 8 oktober 2009

Älskade Noah <3


Min lille älskling blir 1 år idag. Känns både vemodigt och roligt.. Kan inte förstå att ett helt år har gått sedan jag fick se honom för första gången. Jag har verkligen tänkt tillbaka de senaste dagarna på hur det var förra året vid denna tid, första värken, kvällen och natten innan här hemma som jag tillbringade i duschen och framför datorn på Familjeliv där jag chattade med andra som hade värkar :-), när vi körde till BB, när jag fick epiduralen och slutligen när jag fick se Noah för första gången kl 10.41. Jag blir så sentimental när jag sitter här och skriver och tänker på allt som hänt det senaste året. Jag har kommit fram till att hela upplevelsen med att vänta barn, föda barn och att sedan få vara mamma för resten av mitt liv är den underbaraste gåva som jag någonsin hade kunnat få. Att vara förälder är det största som finns, det finns absolut inget som går att jämföra med det och jag älskar att vara mamma åt Noah över allt annat i världen.

2 kommentarer:

  1. Alexandra Andersson10 oktober 2009 kl. 08:29

    Hej! Har äntligen hittat din blogg!

    Stort Grattis till lille Noah....några dagar försent! Va fin han var i tidningen! Hoppas allt är bra med er? Själv har jag åkt på förkylning och allt vad det innebär... stor kram Alex & Olle

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Noah tackar så mycket :-). Känns helt sjukt att det redan har gått ett helt år sedan han föddes.. Vi har fått ny tid hos Marit på onsdag så hoppas att Noah inte åker på ngt innan dess iaf.. Vad trist att du är krasslig hoppas du mår bättre snart så vi kan ses på en lekträff eller ngt :-). Kramar från mig & Noah

    SvaraRadera