torsdag 22 oktober 2009

Tiden bara rinner iväg....

Redan torsdag...Galet! Sitter och tar det lugnt och har äntligen tid att blogga (var ju ett tag sedan nu) Noah ligger och sover så gott i vagnen utanför fönstret . Idag har Alex & Olle och Nina & Viggo varit här på en lekträff.. Jättetrevligt! Vi har suttit här och beklagat oss över att vi inte vill börja jobba ( iaf två av oss :-)) för det är ju faktiskt helt underbart att vara mammaledig. Kan inte livet alltid vara så här??? Jag känner verkligen hur paniken börjar komma smygande eller nu ska jag inte sitta här och ljuga.. Har ju känt av det under en ganska lång tid nu tyvärr. Den här paniken ger sig till känna genom en grym huvudvärk som strålar ner i käken och tänderna... Antagligen ligger jag och spänner mig hela nätterna:-(. Just nu känns det som om det ena valet avlöser det andra.. Först förskoleplats och nu jobb.... Mer om detta senare för i nuläget vet jag faktiskt inte själv så mycket om just jobbet.... Spännande men också jobbigt är vad det är...
Veckan har för övrigt bjudit på öppna förskolan besök, rytmik och lite shopping dock ingen träning :-(. Nästa vecka blir det träning både månd och ons har jag bestämt.
Nu har Noah vaknat redan efter knappt en timme och han är inte på bästa humöret så jag får lägga in bilderna jag tänkt lägga upp lite senare ist.

2 kommentarer:

  1. Tack för idag! V vaknade också efter 50 min, men jag gav mig inte så han somnade om och har nu sovit i 1,5 timme till...jag har hunnit baka 60 kanelbullar..:) !/Nina

    SvaraRadera
  2. Oj Har du redan hunnit baka! Snabbt jobbat :-). Tack själv! Nu är Noah på lite bättre humör men han lär somna tidigt ikväll antagligen, han brukar ju sova minst 1 1/2 timme annars..

    SvaraRadera