torsdag 15 oktober 2009

Ett litet bildspel..

3 kommentarer:

  1. Jättefint bildspel! :-) Tiden går alldeles för fort! Vilken äffär kommer gungelefanten från? Den är så fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart...så fint med musiken till! Oj vad det händer mycket från 7 mån - 12 mån med våra små! Blev så tydligt på bildspelet! Ha en skön helg! Kram Alex

    SvaraRadera
  3. Tack vänner! Elefanten såg jag först på Babyprofssen här i Ystad där barnen får sitta och leka men tyvärr fanns den inte att köpa längre så jag letade som en galning och till slut hittade jag den på Blocket här i Ystad! Jättefint skick ser typ oanvänd ut och endast 250 kr(nypris ca 700)som hittat :-) (märket är jabadabadou eller hur det nu stavas.)
    Ja Alex jag har inte tänkt på det heller förrän jag satt och tittade på fotona:-).
    Ni får ha en trevlig helg ni med så ses vi kanske på måndag på öppna förskolan.. Kraam

    SvaraRadera