torsdag 22 oktober 2009

Lite bilder..











3 kommentarer:

  1. Fina bilder på våra härliga pojkar! Tack för igår...supermysigt behövs i höstmörkret.

    SvaraRadera
  2. Hej!! ett tag sen, allt bra hoppas jag!!! noah börjar verkligen bli stora killen. o sötare för var dag blir han, hur nu d e mäjligt :-) var va d du jobba innan? jag va på brantebacken häromdan o ska va där på måndag igen tror jag d va... sen sem 2 dagar o mamma ledig fredag o tony e med ledig så lite höstlov blir d. hoppas wilmer e frisk då för han va hemma i tors för han hosta så han kräkte massa slem o idag feber. dock har den gått ner... suck, alla dessa baciller!!! ha d fint hoppas ni får en skön lördag!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv Alex! Ses på torsdag. Kram
    Hej Cita! Ja det var längesedan nu.. Tiden bara rinner iväg:-(. Jag jobbade på Humlebacken. Jag har lite olika alternativ att välja på när jag kommer tillbaka verkar det som.. antingen går jag tillbaka till Humlebacken eller Brantebacken men då bli en barnskötare omplacerad.. Alternativet är att jag tar ett jobb i stan... Jaja får se hur det blir.. Stackars Wilmer, hoppas han mår bättre nu. Ha en skön vecka. Kram

    SvaraRadera