fredag 30 oktober 2009

Nöjd!!!!


Det här köpte jag på Rabdido partyt.. Hoppas Noah blir nöjd ;-)

Vi har hämtat 1-års fotona på Noah hos Marit nu i veckan och jag kan verkligen säga att jag blev grymt nöjd med dem. Jag köpte till 3 extra foton så allt som allt så blev det 11 foton varav typ 6-7 st är riktigt bra.. Nu återstår problemet att välja ut ett av dem om vi ska förstora... Kan bli riktigt svårt. Jaja bättre att det är så ju än om inget skulle ha blivit bra. Dålig uppdatering i veckan.. Vet inte riktigt varför men så kan det vara ibland. Vi har iaf haft en härlig vecka med öppna förskolan besök, Backa besök, fika besök av Hanna & Inez , Rabdidoparty och idag har vi varit hos Alex & Olle där även Nina & Viggo var.. Jättemysigt! Ikväll ska vi hem till min bror och hans familj som bor alldeles underbart ute i skogen/på landet och ha det allmänt mysigt. Det blir nog god mat och Idol:-). Noah sover sent idag så att han ska orka med kvällen med sin söta kusin Esmeralda. Nej nu ska jag plocka undan här innan Jonas kommer och sedan får jag nog fixa till mig lite inför kvällen. Ha en mysig fredagskväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar