fredag 16 oktober 2009

En titt på Noahs rum!







5 kommentarer:

  1. Gudomligt fint rum! Bra inspiration för mig! :-) Sover Noah i eget rum? Hur går det? Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev! Och jisses vad leksaker pågen har! får nog bli en playdate hos dig nåndag....:) kram Nina

    SvaraRadera
  3. Tack Rebecca! Inget märkvärdigt alls egentligen. Vi har bara satt upp ett tyg längs med ena vägen för vi ville inte måla över den fina svart-silvriga tapeten(var ju vårt sovrum innan)sedan är det lite wallies och en självhäftande bård. Kram
    Tack Nina! Ja från att inte ha haft alls mycket så bara exploderade det när han fyllde 1 år med alla presenter:-). Men nu får det vara nog för annars får han inte själv plats ;-). Ja vi kan väl bestämma en dag som vi kan ses här. Ska ni på ÖF på månd så kan vi ju bestämma då? Kram

    SvaraRadera
  4. Rebecca: Ja han sover i eget rum sedan slutet av maj. Det har gått bra för det mesta men under vissa perioder och när han är sjuk så brukar han oftast vakna mitt i natten och då tar jag in honom till vår säng. Oj kom på nyss att jag ju kunde svarat dig på din egen blogg.. jaja jag är ju lite förvirrad :-)

    SvaraRadera
  5. Vi har också funderat på att lägga tjejerna i sitt eget rum men jag vet inte riktigt om de är redo - får kanske testa och se! :-) Kram

    SvaraRadera