måndag 27 juli 2009

.........






Ett snabbt inlägg bara för sedan måste jag gå ner i källaren och hjälpa Jonas tvätta när han fogar klinkers.. vet inte riktigt vad det innebär men det är nog jätteroligt..... Ja det blev inte så mycket gjort idag, som jag skrev i tidigare inlägg så rymde J hemifrån och var borta i två timmar!!!!! Jag blev ju lite sur (läs hyfsat irriterad :-) )... ja så nu får vi arbeta hela kvällen istället-Hurra!!!

Det blev tacopaj med sallad till middag idag och det blev himla gott.. jag var lite skeptisk pga att det skulle vara majonäs ovanpå ( iofs blandat med creme fraiche och ost.. men ändå) men den blev riktigt god ändå. Som om det inte skulle vara nog så har jag även gjort en daimglasstårta som just nu står i frysen... får se om det blir ett smakprov efter arbetet eller om den får vänta tills imorgon.. den måste ju ha fryst ordentligt först. Nej nu måste jag sluta och gå och hjälpa till.

Förresten.. Noahs ena framtand har tittat fram och den andra kommer vilken dag som helst.. nu har han alltså snart fem tänder :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar