fredag 17 juli 2009

Marknad...

Sjöbo marknad

Sjöbo marknad

Trött efter marknaden..

Gymnastiska övningar...

Innan badet i poolen.. Lycklig!!!


Dagen började med en stund på stranden.. Jonas och Noah badade men jag hoppade över trots att det var ganska varmt i vattnet. Noah älskar verkligen vatten och när man tar upp honom så protesterar han högljutt och tjurar en liten stund men då är det bara till att ta fram en boll så är humöret på topp igen :-). Efter middagsvilan körde vi till Sjöbo marknad och gick där i någon timme. Vi köpte ett redskap till att tvätta fönster med som de demonstrerade och som verkade riktigt bra så hädanefter kommer vi alltid att ha skinande rena fönster ;-), sedan blev det lite kolor och gräddbullar. Det blev faktiskt inget köpt till Noah och det hör ju inte till vanligheterna :-). Nu ikväll innan Noah skulle sova så tog vi ett dopp i poolen i vår trädgård. Det var väldigt skönt trots att solen inte var framme. Det var 25 grader i vattnet så det var helt ok för mig att bada utan att jag skulle frysa ihjäl. Nu sover Noah efter en intensiv dag och jag ska sätta mig och välja ut foton som jag ska ha i min scrapbook om Noah (vad annars...), jag köpte en jättefin i Ullared och nu ska jag bli pysslig och försöka få ihop något fint. Hoppas jag lyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar