fredag 24 juli 2009

Fy faaaaaan....

Jag är så jäkla irriterad och förbannad idag så jag tror jag ska explodera...vill bara ställa mig och skrika rakt ut och gärna slå i dörrar och slå i sönder något också...kanske t o m slänga något i väggen... men istället för att göra det så tar jag mitt påklistrade leende och möter folket i min väg... Kan tyvärr inte gå in på varför jag är så arg av olika anledningar, men jag hoppas verkligen allt lugnar ner sig framöver.... lugn och ro tack och låt mig få vara den jag är..Ibland känns det som om jag måste utge mig för att vara så himla redig och ordentlig... Det tar på krafterna... Som tur är har jag mina vänner och dem behöver jag aldrig låtsas inför, med dem kan jag vara mig själv fullt ut.......
Hoppas på en bättre dag imorgon....

1 kommentar:

  1. SVAR: Haha, menar du Sofi Lantz blogg? :D Vad kul! :D Jag känner faktiskt igen ditt ansikte en smula... Tack så mycket! :D

    Ska visa mamma din blogg sen ;)

    SvaraRadera