onsdag 8 juli 2009

Härlig dag!

Mamma & son

Bus!!!

Pappa & son

Grillad laxkotlett.. mums!!!



Vilken härlig dag det varit idag. Inte för varmt och inte för kallt... alltså perfekt! Dagen började med en promenad längs stranden mot Svarte för att plocka fläder sedan när vi kom hem satte jag igång med att göra flädersaft för första gången i mitt liv. Det var lätt och nu står det två spannar i kylskåpet som ska stå där tills på söndag då saften ska silas och ställas in i frysen. Det hände dock ett missöde och det var när jag skulle skiva citroner i tunna skivor.. kniven är inte min bästa vän och när jag stod där och var rädd för att skära mig så hände det givetvis... AJ AJ AJ vad ont det gjorde och känslig som jag är så höll jag ju på att svimma och kräka och var tvungen att lägga mig på soffan medan Jonas sprang iväg efter ett plåster :-).

Eftermiddagen har vi tillbringat i Kåseberga där vi strosade omkring, åt gott och mös. På hemvägen körde vi inom Claudia och Tobias och lille Colin som är precis en vecka idag... åhhh vad go och liten han är. Förresten så blir Noah 9 månader idag... stora killen nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar