onsdag 1 juli 2009

Shoppingdag..









Idag har vi varit och shoppat. Jonas kom på att han behövde jobba lite så han släppte av mig och Noah vid Entré. Det blev lite shopping både till mig själv och till Noah. Fick ett sms av en kompis idag och hon berättade att deras lille son äntligen hade kommit... Jippie!!! Vi sms:ade med varandra igår och då sa hon att något var på gång men hon nämnde inte att det var sååå nära. Hon födde halv sju imorse så jag antar att hon hade rejäla värkar igår utan att berätta det för mig den busan... hihi. Vi ska dit imorgon redan och jag längtar så jag håller på att spricka.. Jag vill också ligga på BB.. hahaha. Det var ju faktiskt jättemysigt.. Jag kommer att tycka att Noah är jättestor när jag ser deras lilleman... åhhhh vad mysigt det är med bebisar längtar verkligen efter att få hålla i honom :-D. Ikväll åt vi riktigt god mat. Vi grillade kycklingspett med paprika, lökar och champinjoner och till det hade vi kall sås och en god sallad... verkligen supergott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar