lördag 25 juli 2009

Myskväll!


Ja detta är vad som gäller ikväll... Ville hyra den nya filmen Marley och jag men den var tyvärr uthyrd och vi kollade på två ställen :-(. I allafall så hoppas jag den här filmen är bra. Michelle hade sett den igår och hon sa den var jättebra och på baksidan står det att den påminner om Love actually, och den filmen älskar jag. Ja nu blir det film sedan har jag sagt att jag ska hoppa i säng relativt tidigt ikväll för jag vill ju läsa ut Åse boken som jag tycker är den bästa av Denise Rudberg. Om det var förr så hade jag läst ut boken för länge sedan men nu när man har en liten busunge krypandes kring benen dagarna i ända så är det endast kvällarna (nätterna) som gäller om jag vill läsa... Fick förresten ett tips om en bra bok om man gillar chick lit, (jag älskar den genren) som heter Alla var där av Lauren Weisberger. Jag ska definitivt köpa den på måndag!

Trevlig lördagskväll!!!

2 kommentarer:

  1. Marley and Me är rätt rolig så hyr den en annan dag. Fast duka fram näsdukar med. Mer än så ska jag ej avslöja. Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Usch ja jag har förstått att den ska vara sorglig så jag misstänker ju hur den slutar.. men men så är ju livet.. Tyvärr :-(
    Kraam

    SvaraRadera