måndag 20 juli 2009

Gnällig dag...


Idag har Noah varit himla gnällig.. Jag tittade i hans mun och fick se att inte mindre än tre tänder är på gång. En där nere och sedan de två framtänderna. Stackaren.. inte konstigt att han är på dåligt humör ju. Tog ganska lång tid att få honom att somna ikväll för nu har han kommit på att han kan resa sig i sin säng och det är ju mycket roligare än att sova... suck!!! Ja nu sover han i allafall och jag sitter bara och tar det lugnt. Jonas och några kompisar till honom är och ser på fotboll i Malmö men han kommer nog hem vid 22 tiden tror jag. Jag funderar lite på om jag ska gå upp och lägga mig i sängen och läsa en stund och sedan kanske somna i tid för en gångs skull.. Har blivit alldeles för sena nätter för mig ett bra tag nu. Ja det får nog bli sängen.. Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar