onsdag 22 juli 2009

En massa fikor numera :-)






Igår var min kompis Claudia här med sin lille bebis som är tre veckor nu.. Han är jättesöt! Vi fikade och satt och snackade en massa skit :-). Efter fikan gick vi ner på stan men jag hade glömt min plånbok så det blev inget handlat för min del.. Kanske tur för jag såg en himla massa som jag ville ha bl a en fin svart-vit randig tröja på MQ och en massa kläder till Noah. Får se om det blir en liten runda på fredag istället :-). Alltså jag kan inte gå in i en affär utan att jag blir alldeles förälskad i något och sedan bara måste jag ha det.. Om jag inte köper det direkt så går jag och velar några dagar och om det då är slut när jag väl ska köpa det så blir jag alldeles förstörd.. Har jag någon form av problem tro??? Pratade med Michelle nyss iallafall och hon berättade att hon skulle stå och sälja en massa saker på torget snart och jag blev himla sugen jag också så nu är det rensning som gäller imorgon, för här ska säljas :-). Sedan kan man ju köpa nytt för pengarna för det är ju synd om det blir lite plats över i garderoben och skåpen härhemma ;-)

Idag har Pernilla och Theo varit här och fikat.. Det var jättetrevligt. Barnen röjde och vi försökte prata så gott det gick :-). Det är så kul att se de här jämnåriga killarna ihop. För bara några månader sedan så låg de bara på golvet lekte lite och tittade på varandra och man märkte ingen större skillnad på dem, men nu ser man verkligen olikheter i deras personlighet och de är väldigt mer fysiska nu och ska puttas, känna på varandra och sno leksaker från varandra.. Verkligen kul att sitta och betrakta de små liven :-). Lekträffen tog nog på krafterna för Noah somnade väldigt snabbt ikväll och nu sussar han gott i sin säng, min lille prins :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar