torsdag 23 juli 2009

Utrensning...




Ja idag har det blivit rensat i garderoben så nu kan jag ut och handla nytt igen för nu får det faktiskt plats med fler kläder i garderoben:-). Även några skåp i köket har blivit städade.. så duktig jag är.. Jag kände ju att jag fick passa på eftersom Jonas hade med sig Noah idag när han och hans pappa byggde på en badhytt nere vid havet. Nu ska jag bara tvätta kläderna innan de är klara för försäljning.. undrar egentligen om det är några som köper men man kan ju alltid hoppas att jag blir av med litegrann i allafall. En kompis till Michelle hade i allafall sålt för 1800 när hon stått där några timmar och det är ju jättebra.

Idag försökte Noah gå med sin gåvagn för första gången... Han var lite osäker men med lite träning så kommer han väl snart springa runt med den och då får man nog akta sina hälsenor:-). Han prövade även sin bil och den sparkade han sig fram med, dock har han inte riktigt förstått det här med avstigning ännu.. När han blev trött på att sitta på den så bara kastade han sig av den och då blev han ju lite rädd..

Ikväll har jag också tagit farväl av vår bil för imorgon hämtar Jonas den nya som jag kallar för monsterbilen eftersom den är sååå stor enligt mig. Jag tyckte att volvon var stor i början men nu när jag äntligen vant mig vid den så går han och byter bil... suck!!! (Jag är ju van vid min nissan micra och då är ju alla andra bilar stora i jämförelse...)

1 kommentar:

  1. Theo kan gå med sin gåvagn.. problemet är bara att vi måste spänna de för där är för lite motstånd så den rullar på aldeles för fort:P Åh jag ska ta in theos bild då oxå, kanske kan han oxå köra bil?:)

    SvaraRadera