tisdag 7 juli 2009

Tjejdag!


Idag har jag varit på stan med Sandra och gått i typ nästan alla affärer i hela stan... Sandra som bor i Malmö i vanliga fall hade ju inte varit i lilla Ystad och shoppat på väldigt länge och man kan ju säga att hon tog igen det med råge :-). Vi mötte upp Sophie och hennes lille Oliver också och tog en god fika på Espressohouse. Sophie födde några veckor innan mig. Jättekul att ha en kompis med en så pass jämnårig bebis. När vi gick där på stan så ringde Jonas och sa att Sandra var med i kvällstidningen.. vi trodde såklart att han lurades men mycket riktigt efter att vi köpt tidningen och bläddrat fram till rätt sida så stod hon där i en lista på de som tjänat mest i Malmö och som var under 30 år.. Hon var på plats 20-imponerande!!! Men som hon sa hon hade jobbat som ett djur men hon är såå duktig min kära vän :-). Efter en snabb middag som Jonas slängt ihop bestående av grillad korv, lite kel med Noah och ett snabbt besök på ÖB där vi båda inhandlade diverse saker för att kunna göra flädersaft så begav vi oss till bion där vi såg The proposal. Jag blev positivt överraskad, filmen var faktiskt helt ok och jag skrattade högt flera gånger. Jag kan ju säga som så att jag egentligen inte ser filmer med Sandra Bullock för enligt mig så är hon den sämsta kvinnliga skådis som finns. Dock var hon ganska ok i den här filmen och Ryan Reynolds var ganska bra som den manliga skådisen dock blir han nog aldrig lika rolig igen som han var i filmen Just friends. Om ni inte sett filmen så gör det genast. Själv har jag sett den riktigt många gånger och den är den roligaste film jag sett... älskar den så mycket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar