lördag 4 juli 2009

Ett snabbt inlägg...

Den här bilden är tagen för någon vecka sedan innan det blev jättevarmt.

Igår var vi på Nybrobadet för första gången. Det var ganska trevligt och Noah tyckte ju såklart att det var döskoj.. han badade och tittade på alla barnen. När vi kom hem fyllde jag hans egen lilla pool med vatten och Jonas fixade upp vår stora pool som vi köpte i fjor och som aldrig kom upp då.. men nu står den i allafall här i trädgården och tar en himla massa plats... Inte vidare snyggt men men vad gör man inte för lite svalka i den här värmen. Hörde att det visst var algblommning också så då är det ju inte kul att ligga på stranden och då passar det ju bra att kunna ligga här hemma vid poolen.

Idag ska Jonas iväg på 5-kamp... härligt i den här värmen-NOT!!!! Undrar om han kommer att bli svettig ;-), efter 5-kampen ikväll så är det fest med respektive så Jonas föräldrar ska passa Noah. Ska bli kul att komma iväg på fest och inte ha Noah med för en gångs skull men såklart kommer jag sakna honom massor ändå men det får jag ta igen imorgon när jag ska vara med honom hela dagen, liksom idag. Sandra kanske också skulle komma förbi och sola och bada idag.. hoppas det så att vi får lite sällskap ute i trädgården det är ju alltid trevligt :-). Lägger upp bilderna från igår imorgon för nu måste jag slita mig från datorn för nu ska Jonas iväg. Have a nice day!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar