torsdag 2 juli 2009

Stranden och BB besök..








Idag var det premiär för Noah på stranden. Han verkade tycka det var hur roligt som helst. Vi har köpt ett litet UV tält till honom där han kan sitta och leka och det nöjde han sig med. Givetvis fick han känna på vattnet också och han verkade gilla det så pass mycket att det blev lite bad för honom. Själv så badade jag också.. Det var nog ganska varmt, någon sa att det var över 20 grader i allafall... dock har jag nog blivit känsligare med åldern och tyckte att det var gränsfall för att jag skulle bada överhuvudtaget :-)
Efter stranden var vi ju på det efterlängtade BB besöket.. Jag gick in med ett stort leende på läpparna och ville knappt gå därifrån.. Jonas fick typ släpa ut mig ;-). Bebisen var jättesöt och jag höll honom och det var underbart. Inte förrän idag när vi såg C:s bebis fattade jag hur stor Noah har blivit. Jag kan inte fatta att han var så liten för snart nio månader sedan. Vart har den tiden tagit vägen och fy vad snabbt de växer. Jag blev verkligen sugen på en bebis igen men det får vänta. Känner att jag vill kunna njuta av att bara ha Noah ett tag till.. Jaja.. slutar väl med att vi har en tre-fyra barn här hemma :-). Hoppas inte Jonas läser detta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar